Follow my blog with Bloglovin
Bumerang - Yazarkafe

11 Kasım 2013 Pazartesi

yeni bir alışveriş daha (kozmopoli)

Yeni yeni alışmaya çalışıyorum online alışverişlere şimdiye kadar sadece 3-4 kez alışveriş yaptım ve hepsinini de aynı siteden yapmıştım gayette memnundum hem fiyat açısından hem kargo en geç 2-3 güne geliyordu hemde tester yolluyorlardı vs.
Bu sefer farklı bir site deneyeyim dedim (hep tester sevdasından bunlar) bir blogda bu siteyi gördüm birçok tester yolladığı yazıyordu, siteyi inceledim fiyatlarda diğer siteyle aynıydı yani çoğu siteye göre her ikisi de uygun
fakat özellikle tester istememe rağmen yollanan testerlar çok kötüydü resmen aceleyle 3 tanecik atmış hemen kargoya vermişler(zaten 1 saat içinde verdiler kargoya mail geldi) tamam hızları gayet iyi 9 unda verdiğim sipariş 11 inde elimdeydi (araya haftasonu giriyo tabi)  ama biraz daha kullanışlı ve isteğime uygun tester gönderebilirlerdi sonuçta beğenirsem sipariş vericem üstelik ilk kez sipariş veriyorum sırf iyi izlenim bırakmak için bile özen gösterilebilirdi. bir de ben kredi kartı filan kullanmıyorum bu yüzden kapıda ödeme yapıyorum. sizce de kapıda ödeme 7 tl çok fazla değil mi?
her neyse genel olarak iyi güvenilir bir site tavsiye ederim ama dermobakım daha iyiydi bana göre (fiyatlar aynı bazı ürünleri baz alıp inceledim belki birkaç fark vardır)
neler almışım bakalım

bioderma markasına taktım bu aralar:)
 1 alana 1 bedavaydı ama birer tanesini kendime birer tanesini kardeşime hediye ettim yani toplamda   2 el kremi    19,92 tl

                   2 dudak balmı 19,92 tl ye aldım





Roccutane la birlikte saç dökülmem arttı saçımda azalma filan yok gibi ama o dökülen saçları banyoda toplamak çok can sıkıcı bioxcin deneyeyim dedim 3 lü paket aldım 61.20 tl ye aldım


bunlarda gönderdikler testerlar 
hiç hoşlaşmadım bunlardan bir önceki alışverimde gelen testerlar için tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder