Follow my blog with Bloglovin
Bumerang - Yazarkafe

28 Ekim 2013 Pazartesi

bir alışveriş...

bugün uyandığımda kargom gelmişti :)
hemen açtım kutuyu 4 tane de tester yollamışlar sağolsunlar:) zaten seçtiğim ürünlerde hediyeliydi kazançlı bir alışveriş oldu :)
 gelelim alışverişime bakalım neler neler almışım
 
üstte gözükenler siparişlerim alttakiler ise hediye gelen testerlar:)

Zaten fiyatları uygun birde tester yollamalarıyla kalbimi kazandılar 
internet alışverişine hep bi mesafeli yaklaşmışımdır, ama kapıda ödeme imkanları da var neyseki (zaten kredi kartım yok:) )





AVENE Clean AC Cleansing Cream + Avene Clean AC Cream ve Cold Creme Dudak Kremi hediyesi vardı görünce hemen sepetime ekledim çünkü doktorumun önerdiği tüm ürünleri içeriyordu
  60.38 TL

-Bioderma Photoderm MAX Lait SPF50+ 100 ml Alana Bioderma Apres Soleil 100 ml Hediyesi vardı aslında güneş sonrası kreminin ne olduğunu dahi bilmem ama hediyesiz olanla fiyatı aynıydı bunu tercih ettim doğal olarak :) Roccutane kullanacağım içim doktor tavsiye etmişti fiyatı 47.60 TL

-La Roche Posay Effaclar H Creme 40ml 
LRP beğendiğim bir marka bu nemlendiricisini de deneyeyim dedim fiyatı 33.68 TL idi


-bide   Burt's Bees Nar Özlü Dudak Bakım Kremi vardı ama onun ayrıca resmini çekmeyi unutmuşum gratis ve watsonlarda yanlış hatırlamıyorsam 14 tl bişeydi burda 11.20 tl ye aldım büyük fark yok ama görmüşken deneyeyim dedim:)

ve yolladıkları küçük testerlar :) bu tarz testerları çok seviyorum kullanışlı oluyorlar

 www.dermobakim.com 'dan aldım bu güzel ürünleri güvenilir bir site ve kargoları da hızlı (cuma akşam üzeri verdiğim sipariş pazartesi sabah elimdeydi) ee fiyatları da çok uygun bir çok siteye nazaran ve mesajlarıma da hemen cevap veriyorlar:) kısacası tavsiye ederim güzel bir site

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder