Follow my blog with Bloglovin
Bumerang - Yazarkafe

26 Ekim 2013 Cumartesi

Merhabalar

Sonunda benim de bir blogum vaaaar evet :)
Yaşasın!!
Bu konuda fazlasıyla acemiyim ama napayım herkesin blogu varken benim niye yoktu ki :) Artık kullandığım ürünleri burada anlatıcam ve umarım kullandığım ürünleri araştıranlara faydalı olurum. Ben bu şekilde araştırmalar sonucu birçok ürün aldım kiminden memnun kaldım kiminden memnun kalmadım bunlara yorum da yapmak istiyordum bu nedenle hesap açmam şart olmuştu, ve açtım.

Kendimden söz edeyim biraz;
İzmirliyim, beyaz tenliyim, cildim karma ama roaccutane tedavisine başladım bu nedenle bir süreliğine aşırı kuru olacakmış cildim, gözlerim kahve rengi ve kirpiklerim uzun ama göz altlarım mor malesef:( Her kız gibi ben de alışveriş yapmaya bayılıyorum özellikle kozmetik ürünlerinden ama fazla da abartmadan tabi. Çok da kararsızım fln işte:)

1 yorum:

  1. Merhaba öncelikle roaccutane tedavisine başlayacağınızı okudum.başladınız mı , nasıl gitti tedavi süreci,tedaviniz bittimi kısa bir bilgi verirseniz çok sevinirim.Çünkü bende eylül ayında başlıyacağım.

    YanıtlaSil