Follow my blog with Bloglovin
Bumerang - Yazarkafe

12 Aralık 2013 Perşembe

How to Look Best at Everything setim

Tam bir benefit aşığıyım:) Paketleri o kadar şirinki onları sadece bu yüzden bile alanlar vardır. ama tabiki sadece paketleri değil içerikleri de harika:) Sephoralara gider gitmez ilk baktığım yer oluyor. İlk kez bir setini alıp deneyeyim dedim ve hemen How to Look Best at Everything setini buldum çok açık tenli olduğum için 'Light' olanı aradım 1 tane kalmıştı hemen kaptım:)
indirimle 74tl ye gelmişti diye hatırlıyorum.
çok tatlı gözüküyor mu :)
kapağını açınca içinde nasıl kullanacağınız hakkında tüyolar veriyor ve çok şeker, aynası da var :) ürünler bittikten sonra özel şeylerinizi saklama kutusu olarak kullanmak için şu bölgeyi çıkarabilirsiniz bile demiş çok da düşünceliler hahahah:)

içindeki ürünler: flawless fondoten, gözenek küçültücü efsane ürün porefessional, boing kapatıcılar veee pudrası
yanlış yazmış olmayayım diye sitesinden de aldım içindekiler şöyle;

-0.25 oz The POREfessional

- 0.23 oz Hello Flawless Oxygen Wow SPF 25 PA+++ in "Cheers To Me" Champagne 

- 2 x 0.05 oz Boi-ing in 01 and 02 

- 0.14 oz "Hello Flawless!" in "Me, Vain?" Champagne 





ürünlerin hepsini denedim yorumların sonraki postlarda olacak takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder